سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق صوتی موتورخانه

عایق صوتی موتورخانه یکی از محصولات آپ دکو است که با بهترین کیفیت توسط کارشناسان به فروش می رسد. آپ دکو یکی از مناسب ترین مراکز فروش و اجرای عایق صدا می باشد و در تلاش است با ارائه و فروش محصولات با بهترین کیفیت رضایت شما عزیزان را جلب کند!

عایق صدا شانه تخم مرغی

این دسته از عایق های صوتی یکی از انواع عایق هایی است که در آکوستیک نمودن دستگاه ها و پمپ های موجود در موتورخانه به کار می رود. این عایقها هم دارای ساختار داخلی سلول بسته می باشند و به عنوان عایق حرارتی هم به کار می روند.

معمولا عایق های صوتی شانه تخم مرغی چسب دار بوده و نصب آن ها بسیار ساده و آسان است. نکته ای که می بایست در نصب و اجرای عایق صوتی شانه تخم مرغی به آن توجه کرد این است که قسمت شانه تخم مرغی یا شش وجهی آن باید رو به منبع صوت قرار گیرد. تا جذب صدا به نحو بهتری انجام شود.

این نوع اجرای عایق صدا جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های سنتی و قدیمی مثل پشم شیشه و پشم سنگ بوده و به دلیل دارا بودن مزایایی مثل عمر مفید بالای 30 سال، ضد آب و ضد حریق بودن، انعطاف پذیری فوق العاده، وزن سبک و سهولت در نصب از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

عایق صوتی یونولیتی

عایق های صوتی یونولیتی دارای چگالی بالایی بوده و به عنوان عایق صوت در مکان های پر سر و صدا مثل موتورخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این عایق ها بیشتر برای عایق کاری دیوارها، سقف و کف موتورخانه به کار می رود و جزء گزینه های کم هزینه برای جلوگیری از انتقال صوت به شمار می آید. این عایق ها معمولاً در مرحله سفت کاری ساختمان نصب می شود. برای این که عایق های یونولیتی در کاربرد عایق صوتی به کار رود باید تراکم بالایی داشته باشد.